geneins

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Lena Rydgren - 4 april 2008 15:45

Onsdag 9 april 2008

Ojojoj nu är det bara en vecka kvar... innan mina små valpar ska flytta hemifrån, mycket blandade känslor.

Första tanken är, jag klara mej inte utan dom .... men sedan inser jag att jag är nog ganska trött nu efter de senaste MYCKET intensiva veckorna. Emellanåt tycker jag att dom är precis överallt, dock bara i köket, men jag går som en struts med högt uppdragna ben och ser mej hela tiden för var jag sätter mina fötter. Det finns alltid minst ett par valpar där min fot ska landa. Vår dag består fortfarande mest av lek, bus,  mys och korta vilostunder. Vi är även ute ganska mycket vilket är skitkul, framför allt i går när det regnade nästan hela dagen..... Lite smutsiga var dom allt. Vi har 2 valpar kvar just nu efter att vi fått återbud men vi hoppas ju på att det ska komma några fantastiska människor och vilja köpa även dessa charmtroll.
 



Ovido - Quiz & Flashcards