geneins

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Lena Rydgren - 15 mars 2009 20:30


 

Hera

 

Hera och moster Nellie

 

Mormor Indra, jag och Morfar Garcon


Hera



Står jag bra nu?


Så har hon då kommit hem, vårt senaste tillskott i familjen... Odenhills Hera, Indras barnbarn....som vi har längtat efter henne den senaste tiden. Ja, jag iallafall och de övriga tvåbenta, men Indra och Nellie, ja, det var väll inte nödvändigt att släpa hem en valp, vi har det väll bra som det är.....eller? tycks dom tycka.

Aragon har inte träffat henne ännu men han har nog inga problem, en ny leksak!!!! kul.....tror jag han kommer att tycka.

Vi var och hämtade henne igår och hittills har hon bara varit underbar, inget pip och gnäll. Sov och myste i Oscars knä hela resan hem (30mil), endast ett litet stopp i Bromma för en bensträckare och kisspaus.

Sedan hem, åt mat med GOD aptit, ut och kiss och bajsade och in igen. Såg på melodifestivalen i Oscars knä sedan lite mer mat, kiss och sov HELA natten tills 07,30.

 Vaaa!!! sa både Anders och jag, har inte DU varit ute med henne inatt??!!!

Nej då, hon har verkligen sovit, inte ens lite kiss på golvet hittade vi.....vilket A barn.

Men hon är ju inte mormor Indras barnbarn för inte....

Skapa flashcards