geneins

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Lena Rydgren - 26 maj 2009 19:30

Tror ni att sommaren har kommit? det känns så iallafall två dagar med högsommarvärme, underbart!!!

Ja , helgen som gick hann jag med både en tur till Karlskoga där jag var med på Gangsterluvans MH-test för sina valpar i oO och P kullen samt lilla Lady som också var med och sedan hade vi en himla trevlig kväll hemma hos Martina, tar nog "in" på det hotellet fler gånger....
     
Indra &Garcon 
      

Sedan for jag hem och fixade till mina egna hundar då vi skulle på valpträff hos Gunilla och Christer i Uppsala på lördagen, ja det var bara Indra och Hera som fick följa med, Nellie var i höglöp och Aragon var med sin andra matte och husse ( Elin och Erland). När vi kom dit gick vi först en promenad i en jättevacker hage och där busade dom av sej ordentligt, alla verkade ha jättekul tillsammans, sedan gick vi hem och fortsatte lekandet medan mormor och morfar lugnt såg på och vi tvåbenta fick lite mat i magen, en jättehärlig dag och så kul att få träffa dom andra valpköparna,...  vi får hoppas det blir fler gånger.


AnnCatrin var ju duktig och kom ihåg att anmäla Aston till Österbybruk vilket jag bommade, dom kom iallafall hem till Sundsvall med ett blått band, men skam den som ger sig snart får ni byta färg till rött, Karlskoga kanske!!?

Ovido - Quiz & Flashcards