geneins

Alla inlägg under januari 2010

Av Lena Rydgren - 14 januari 2010 01:17

Hera 1år idag!   

Grattis grattis vår lilla gullunge, och alla syskonen i Odenhills H- kull, Helios (Sune), Homeros (Eros), Hermes ( Berra) och Hebe (Troja)

 

  

Första bilden vi tog på Hera 3,5 vecka

Sedan har det rullat på....

   

7 veckor gammal i Gunillas famn.....

   

Leveransklar den 14/3-09

  

 Första dagen hemma! Innan hon växte om katten....

  

3 månader Lika busig som söt

 

4 månader, snart får jag inte plast i husses knä längre...

   

5 månader: Med moster Nellie på simning, dom trodde jag skulle hoppa i så därför fick jag ha flytväst...hoppa i!! jag!! jag är väl uppfostrad..... 

   

6 månader: med ett jättegott ben....

  

7 månader: Matte är jätteglad.. för jag ÄR BIR VALP på Nyköpings utställningen...

  

8 månader: Här har jag precis rullat mej i lera för jag hörde att dom skulle ta kort, busigt va?

  

9 månader: måste vila lite när man är på skogspromenad

  

10 månader: Min familj, Nellie, Jag, Indra och Aragon

  

 11 månader: Snö är det bästa som finns

  

 12 månader ( 1år): ytterligare en snöbild för det är så kul med snö.....

 

Ja detta var en liten kavalkad över Heras första år, en underbar hund som håller igång hela familjen, både två och fyrbenta.

Vad har jag gjort för illa, som måste ha den DÄR i huset brukar mormor Indra säga, men jag vet att hon tycker om henne, det har jag sett...

Nu hoppas vi på ett bra röntgenresultat framåt våren och ett bra MH skulle också kännas så bra.

Tack Gunilla för att vi fick köpa den här underbara lilla tjejen.

Nu ska vi ha kalas, köttbullar och prinskorv står på menyn och kanske kan det bli paket också......

 

Ovido - Quiz & Flashcards