geneins

Alla inlägg under juni 2010

Av Lena Rydgren - 12 juni 2010 01:59

Grattis välden bästa Indra  9År idag

  

Indra med sonen Aragon

Ja! då fyller hon 9År, vår fantastiska Indra, Supertjejen som ger oss så mycket glädje. När Nellie dog för oss för en månad sedan var jag orolig, skulle Indra klara av att vara ensam hund, hon hade ju aldrig varit det tidigare, men det har vissat sej att hon tycker livet är fantastiskt, hon är som en unghund, har till och med börjat hämta pinnar och andra leksaker som vi kastar till henne, vilket hon aldrig gjort tidigare. Idag blir det stort glasskalas för det är det bästa Indra vet, fast det blir nog bara hon och jag för dom andra i familjen ska på KISS.

Skickar många grattiskramar till brorsorna också.

  

Livet är underbart....tycker Indra

 

Här tillsammans med barnbarnet Hera

Aragon och jag har ju varit ute i utställningssvängen ett par gånger i vår

i Västerås kom vi 4:a i ÖKL, i Österbybruk kom vi 3:a och i Norrköping blev det en fjärdeplats igen i ÖKL, men skam den som ger sig, en dag händer DET.... 

Nu i veckan hade vi studentfirande

 

Oscar med sin mentor Edgar

   

och med bilen han åkte hem i, trodde först det var en STUDENPRESENT

jo jag tackar jag........bortskämda unge:)

Nu är han "färdigutbildad" kock ska bli skönt, räknar kallt med att han står för matlagningen hädanefter.  

Tillsammans med bästa kompisen Gustav som tog studenten dagen efter Oscar.

Grattis till dej också Gustav och lycka till i livet!. 

Ovido - Quiz & Flashcards