geneins

Alla inlägg under september 2010

Av Lena Rydgren - 21 september 2010 23:25

  

Ja i söndags var det då dax för Eva, Susanne och mej att ta över aktivitetsträffarna i Östergötland. Vi var ovanför Kolmården vid en liten sjö som heter Skvättsjön. Tur med vädret hade vi och det kom ca. 30 personer och 20 hundar, jättekul, promenaden blev inte så lång denna gång, men tipspromenad hann vi iallafall med

  

Kim och Christer jobbar hårt på att få fram svaret på utslagsfrågan......det gick åt både telefon och miniräknare hmm. fusk? eller

Efter promenaden blev det fika och korvgrillning

  

Jättekul att så många kom, hoppas vi ses den 17/10 igen, då vi är i klubbarp utanför Mantorp

  

Trött Alice ville sitta i knäet, sov nästan hela eftermiddagen när vi kom hem  och jag tror hon drömde om Texas  

Och så har vi ju varit och hjälpt Elin , Erland och Aragon att flytta in i sitt nya hus, ja lilla Dorizz också förstås   

  

Oh! va fint det är, hoppas ni kommer att trivas där, annars kanske jag kommer och köper det, fast jag såg ju ett fint hus i Skuttunge, där skulle jag kunna bo för namnets skull, jättegulligt  

  

huset ligger utanför Björklinge norr om Uppsala

 

Är detta kanske Aragons hundkoja?

   

Jaa, Elin det blir bra när allt är klart, ser lite sliten ut tycker jag    


'Och lilla Alice, hon bara växer och växer, herregud vad fort det går

  

snart ska vi ut på utställningsturné, vi börjar i Örebro i oktober och sedan blir det Mjölby i November

  

Ny biabädd och nya leksaker, bortskämd, mmm lite grann

   

Söta Alice 14 veckor 


Skapa flashcards