geneins

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Lena Rydgren - 14 februari 2011 09:30

                                                  

                                              foto Johan Ankarbäck

   Ja!! Nu kommer hon snart! våran nya familjemedlem Odenhills Irma

  

Så här såg hon ut när hon var 4½ vecka och bilden ovan 6½ vecka Underbar!

Hon är efter Lovahagens Elli Enchanted och Berntiers On Demand och hon kommer hem till oss nästa helg, vi längtar och väntar....

Ja det har ju gått en tid sedan sist iallafall, fast jag lovade att bättra mej efter nyår.......men ge inte upp hoppet rätt vad det är så händer det.

Vi har ju bla. hunnit med årets första sennenträff den 30/1 då var vi i Vrinneviskogen i Norrköping för promenad och härligt umgänge med våra hundar  

Här kommer Olle Markus och Isabelle med sina hundarmen Och här kommer Jocke med dagens yngsta deltagare lilla Drömma som inte orkade gå själv,men som sagt det fanns en del famnar som gärna bar henne, hon tillhör också Isabelle           

Efter promenaden blev det fika och hundsnack

Och lite bus och lek......      

Nästa träff blir i Linköping den 27/2 kl. 11,00 Hoppas vi ses då igen!!

  

Aragon är hemma och hälsar på ett par veckor nu, för Elin och Erland är i Thailand, avundssjuk???nääe då jag får ju ha Aragon.... fast lite sol och värme skulle ju inte vara fel och jooo!!! jag är avudssjuk!! men det får bli en annan gång Thailand finns väl kvar.  

När jag kom hem från Uppsala i lördags kväll visade temp. -20 grader då är det inte kul...köldrekord!!! på min väg hem trodde jag nog att det skulle vara kallare uppe i Kolmårdsskogarna men ack vad jag trodde fel, där var det bara!!!

-18 grader

  

Alice jobbar hårt på att få igång Indra.....för lite bus, men den här gången gick det inte,annars busar dom ganska mycket ute i snön, det är underbart att se Indra i full fart, hon blir ju 10 år i juni, däremot har Alice och Aragon jättekul nu, första dagarna han var här tyckte han att hon var bra jobbig och lite äklig men nu har dom funnit varandra  

Alice 8 månader      

avslutar med en bild från söndagens promenad. 

Ovido - Quiz & Flashcards